Love to paint the casual roses like it.

I changed the colors from David's original design.

I found that soft looking is very popular, though I like stronger imagine.

非常喜歡畫這種隨性的玫瑰

我改變原先David 設計的色調

因為我發現柔和的色彩很受歡迎,雖然我個人喜歡較強烈的形象

 

I only used two brushes and six colors.

It took me about two hours to finish it.

我只用兩支畫筆和六種顏色

大約兩小時完成

 

Veronique asked me "Chicken again?" When I took photos of my painting.

"Sure, I would like to spend more time with the chicken before it get killed" I answered with tears in my eyes.

當我拍攝完成照時,薇諾妮卡問我"還是要跟這隻雞一起合照嗎?"

"當然囉,我要在牠被宰掉之前多陪伴著牠。"我眼眶含淚的回答

 

Then I felt the frame was too burning.

I made some grain on it.

Another painting finished.

後來覺得外框的色彩太單調了

於是加上些木紋效果

又完成一件作品了!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Serina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()