This is the third painting I painted for Heritage Module 2 today.
I painted landscape a lot in my studio.
Landscape is one of my favorite.
I always think how to go through the whole lesson without stop before I filmed.
It will be fast when I edit the DVD.
這是我今天拍攝的Heritage 系列二的第三件作品
在我工作就常畫風景畫
風景彩繪也是我的最愛之一
拍攝前,總是要先思考,如何一氣呵成的拍完整件作品,而沒中斷,這樣在編輯成DVD時就很快速

These three lessons are more difficult ,need more time to paint.
I filmed from 11:00 am to 8:00 pm .
Quick lunch and dinner in between.
My neck and back hurt after I stopped filming at night.
今天所拍攝的三件作品難度較高,需要多點時間完成
我從早上十一點拍到晚上八點
除了快速的用完午餐和晚餐之外
在我晚上停止拍攝時,脖子和背部都很痠痛

But I need one more hour to finish the landscape tomorrow.
Just take good rest tonight.
Always have some thing more to do tomorrow.
但是明天還需要一個小時來完成這件風景
今晚就好好休息吧!
明天,總是還有其他更多的事要做呢!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Serina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()